sunnuntai 23. syyskuuta 2012

Vääryyttä!!1!

Otsikko ei ihan kuvaa tämänhetkistä olotilaani, mutta kyseinen kappale soi stereoissa tälläkin hetkellä. Emmi latas mulle Apulannan uusimman levyn, jonka eilen kotona poltin cdlle. Apulanta olis tulossa Lahteenkin 20. pvä ens kuuta Finlandia -klubille, ja sinne oon todellakin menossa jos vaan seura varmistuu!
                  Viimeks oon ollu keikalla muistaakseni vuonna 2008, kun Kuutio (kuinka aurinko voitettiin) julkastiin. Tolta uusimmalta levyltä mun mielestä parhaat kipaleet on ainakin Zombeja!, Aggressio, Pihtiote ja juurikin tuo Vääryyttä!!1! Noi taitaakin olla eniten radiossa soitetut kappaleet, hehe.


                  Toisaalta kyllä, on se aika vääryyttä!!1!, että kukaan ei viittinyt (kirjotin vaikka kuinka monta kertaa ''vittunyt'' ''viittunut''...) kertoa mulle työkkärissä, että sitä peekeleen työnhakua pitää pitää yllä käymällä työkkärissä ilmeisesti kerran kuukaudessa. Perjantaina kolahti laatikkoon kirje, ettei mulla oo oikeutta työttömyystukeen koska työnhakuni ei ole voimassa. Mun mielestä tollanen pikkuseikka olis ollut ihan kiva tietää. Tai sit oon vaan niin tyhmä etten oo sitä ymmärtänyt jos se on mulle kerrottu, en oo ainakaan edellisellä käyntikerralla saanut sinne uutta aikaa vaikka niin olis ilmeisesti pitänyt. Turha siitä varmaan on urputtaa, huomenna sit vaan työkkäriin itkemään ja toruttavaksi.

Onneks ei oo mitään murhetta mitä pitsa ei parantais <3

Eilen varmaan riehuessa Stifun jalka kipeytyi niin, että meidän piti tässä hetki sitten käyttää parka eläinlääkärissä. Siellä ei muuta sanottu kun että pitää välttää korkeelta hyppimistä ja pitkiä lenkkejä. Mäkin aina unohdan että Stifu on vasta 3 kuukautta vanha, kun se jaksaa ja pystyy lähes samoihin juttuihin kun Siriuskin. Nyt vaan täytyy vähän rajoittaa menoa. :-(

Aina pakko tunkee isoveikan viereen. :-)

//edit: Mun piti julkaista tää jo eilen, mutta en sit näköjään julkaissutkaan. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti