sunnuntai 30. syyskuuta 2012

Talvi tulee!

Oon vähän katsellut viime päivinä kauppoihin jo saapuneita talvitakkeja, pipoja ja tumppuja. Mulla on kaapissa varmaan kaikki mahdolliset takkimallit, löytyy villakangas -laskettelu ja toppatakkeja, mutta ei oikein yhtäkään sellaista mua miellyttävää asukokonaisuutta. Tulevaksi talveksi haaveilen tämännäköisistä takeista:


Takit siis H&M mallistosta. Toi keskimmäinen on aivan ihana, mutta ei taida olla ihan keskitalven takkeja kuitenkaan. Ensimmäinen toppatakki miellyttäis mun silmää ainakin tällähetkellä eniten, koska viime talveksikin olisin halunnut tollaisen vyömallisen. Ja karvahuppu on iso plussa, kun hintakaan ei päätä huimaa.
                 Oon ehkä vähän kyllästynyt noihin villakangastakkeihin, kun ne ei ainakaan ihan keskitalvella lämmitä. Ne onkin kai tarkoitettu alkutalveen ja kevääseen. Otin silti tuon viininpunaisen takin kollaasiin mukaan, koska se on tollainen pitkänmallinen, karvahupulla ja mustana tai valkoisena toi voisikin olla ihan kiva.

Esprit 24,95e, Pieces 14,45e, Miss Sixty 45,90e, Cheap Monday 14,95 & Dixie 44,95e.

Kaikki pipat Zalando.fi. Kuten varmaan kuvasta huomaa, ensi talvena mun päässä nähdään luultavasti tollanen korvaläppähattu. Ihastuin noihin viime talvena jo kun PYllä oli tollanen, ja pari viikkoa takaperin bongasin myös kyseisiä hattuja Kärkkäiseltä, kaikissa mahdollisissa eri malleissa. Sieltä luultavasti käyn omanikin ostamassa, vaikka noi Zalandonkin hinnat ovat ihan siedettäviä.
                  Kollaasiin mukaan pääsi myös tollanen neulottu panta, jollaista oon nähnyt joillakin viime talvena, ja sekin olisi ehkä ihan kivaa vaihtelua.
                 Jos joku on katsonut salkkareita, niin sillä Iidalla on mun mielestä ihana sellanen laskettelupipo, sellanen pinkki jossa on tupsu. Jos joku tietää mistä sellasia saa niin voi vinkata mulle! Se oli joko Burton tai Etnies -merkkinen. En tähän hätään löytänyt netistä oikeen yhtään materiaalia laskettelupipokollaasiin, vaikka kaikki kaupat on kattoon asti aina täynnä mita kivoimpia tupsupipoja.

Ostoslistalla talveksi on ollut myös hetken aikaa nahkaset/mokkaset sormikkaat. Mulla on kaapissa pelkkiä tumppuja, joilla on ihan mahdoton esim. ajaa autoa. Siksi en oo pariin talveen edes käyttänyt hanskoja, kun ei niillä tumpuilla voi iluuriakaan käyttää! En kyllä tiedä miten mulla on varaa ainakaan ennen joulua mitään talvivaatevarastoa uudistaa, mutta jos asuste kerrallaan.. ja saahan sitä aina haaveilla!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti