maanantai 1. lokakuuta 2012

Kävijöitä 3000 ja postaus nro. 50!

Raitapaita H&M 4,90e. Mulla on noita samanlaisia eriväreissä varmaan 4, kun ne on niin kivoja!
Huomenta kaikki inanat,
tänään on aamu käynnistynyt kanakeitolla, paahdetulla ruisleivällä ja maidolla, joten ei ihmekkään että on hyvä mieli. Tämä on myös mun 50. postaus, ja tänään aamulla rikottiin taas yhden tonnin raja kävijöissä, jee! Vaikka se ei nyt paljoa ehkä muille olekaan, niin mulle se on paljon.

Mun ja PYn eiliset BB-eväät, breezeriä ja poppareita!


Onneksi Sarah muuten tippui BBstä eikä Johanna! Johanna ja Leina oli mun lemppareita, mutta Leinahan on jo tippunut. Teija ja Jonna I sais mun puolesta lähtee heti, niinkun Katarinakin. 
                Mun mielestä tää kausi on ollut ainakin tähän mennessä TODELLA ahdistava, kaikki (varsinkin talon vanhempi väki) jauhaa suoraansanottuna paskaa kaikista selän takana koko ajan, mikä on ihan raivostuttavaa. Muutenkin talon ilmapiiri on ollut kokoajan huono ja pahansuopa. Onko täällä muita BBn katselijoita? :-) 

Stifleriä ''ei kinosta.''
Stiflerkin on kasvanut ihan hurjasti! Sen huomaa siitä kun hämärässä ei meinaa erottaa kumpi on kumpi, kun pikkunenkaan ei oo enää niin pikkunen. Stifulle kasvaa myös koko ajan lisää raitoja, kohta ne on varmaan Siriuksen kanssa identtisiä. :-( Kohta ei meidän aidatkaan pitele kavereita. Tai no, ei ne kauheesti oo tähänkään mennessä pidelleet kyllä yhtään ketään.

Tosta postauksen ekasta kuvasta huomaakin aika hyvin kuinka huonossa hapessa mun ripset alkaa jo olemaan. Oon tainnut alkaa ehkä vähän kyllästymään noihin, en niinkään siinä mielessä että ne näyttäis tyhmältä vaan siinä, kun en jotenkin osaa olla ihan normaalisti niiden kanssa. Mm. suihkussa en saa pestyä silmiä kunnolla, enkä tietenkään saa hieroakaan kun niihin menee vesi. Nyt kun rahatilannekin on taas mitä on, voisin antaa omien ripsilöisten levätä ja ens kuussa kävästä taas Suvin pakeilla laittamassa nää uudestaan, jos sillon vielä haluan.
                     Mulla on aina ollu tosi tuuheat ripset ja ne on aina ollu hyvännäköiset ripsarin kanssa, ja tekoripsiäkin oon joskus kokeillut, joten enköhän mä kuukauden pärjää ilman, ja vähän harvemmilla ripsillä. Pääsis meikkaamaankin ilman noita kunnolla! Se jotenkin niin sotii mua vastaan laittaa luomiväriä kun ripset on jo ''valmiit''. Itse en ainakaan siinä kauheen hyvin onnistu. En olis ikinä uskonut että tuun kaipaamaan joka-aamuista ripsiväriluomiväri -urakkaa. Niin vaan tais nyt käydä.


ps. Huomasitteko jo edellisen ruokapostauksen?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti