sunnuntai 26. elokuuta 2012

Ideapark & uuniomenat

Käväistiin eilen pikkusiskon ja PYn kanssa Ideaparkissa, muunmuassa ettimässä sitä Ginan pitsitoppia, jota ei kuitenkaan enää löytynyt. Tuntu kyllä siltä että kaikilla oli kyllä päällään jonkunnäkönen neonvärinen pitsitoppi! teki mieli kysyä jokaselta vastaantulijalta tyyliin että voisinko ostaa paidan niiltä päältä. :D Koluttiin kaikki peruskaupat, H&M, GT ja Cubus mutta kaikissa oli ihan harmaata ja mustaa ja ruskeeta ja valkosta, ei mitään ihania kirkkaita värejä joita mä niin haluisin! Onkohan ne neonit sit vaan kevään juttu. Ei kyl pitäis, talvellahan niitä värejä tarvitaan!
                  Ideaparkista tarttu mukaan kuitenkin ihan kivoja juttuja, muun muassa Veromodasta löyty sit mun budjettiin sopivat pitsipaidat, ei nyt ihan sellaset mitä hain mutta kivat kuitenkin!
 
Pitsipaidat Veromoda 12e ja 14e, nutturadonitsi H&M.
                      Oon ihan innoissani lueskellu tosta ''nutturadonitsista'' kaikista blogeista ja sit kun koitin sillä itelleni vääntää nutturan niin eihän siitä mitään tullut. Mulla on niin ohuet ja varmaan sit liian lyhyet hiukset :-( tai sitten en vaan osaa. Oon kyl pettynyt!

Kengät Spiritstore, ostin noi kyllä siskolta kun uusien hinta on aika suolanen, 49e,
ja noi on lähes käyttämättömät ja sain kahdellakympillä!





                 Fifi & Fidosta ostettiin myös tollaset mun kauan kaipaamat paidat Siriukselle, toi teksti on niin hauska niin otettiin kaks, toinen Stiflerille ja toinen Siriukselle. Sirius ei oikein suostunu poseeraan ilman herkkuja, niin pahoittelen kuvien huonoa laatua. Täytyy kyllä sanoo että ainakaan Siriuksen kohdalla toi Bitches love me ei ihan pidä paikkaansa, sen pitäs olla lähinnä I love bitches, niin oltais jo lähempänä totuutta! :D


Pitihän sitä sitten tietty Subissakin käydä, jos multa kysytään niin toi melkein ainoo pikaruokapaikka jonne menee aina mielellään vaikkei olis ees nälkä.
 
Täs mä ja K subways

Kartsun pipari!
 
 
                               Mä tilaan Subwayssa aina saman leivän; kalkkunaa ja täysjyväpatonkia, juustoa, kurkkua, salaattia, makeasipuli -kastike ja voila. Jälkkäriks sitten tietty vadelma Activia jukurtti. Kartsu kuulemma syö aina kana-teryakin sillä jollain hunajakauraleivällä, ja kun maistoin sitä niin taidankin ottaa ens kerralla sellasen!
 
                     
Jäätelöä ja uuniomenoita isollasiskolla. :-)
 

 
Hölmö :D
 
Kummipoika :-)

                      Iltapäivä oltiinkin tosiaan mun isosiskolla kahvilla ja syömässä jäätelöö ja uuniomenoita. Oli tarkotus lähteä tänään aamulla käymään Pyynikillä, mutta koska oltiin eilen vähän Viiala Clubbin' niin ei sit lähetty 9 aamulla minnekään. Kirjotan eilisestä illasta varmaan vielä tänään toisen postauksen. :-)
                       Muuten, pelkästään näiden kuvien lataaminen kesti tällä wintoosalla varmaan puoltoista tuntia, jokanen kuva pitää ladata erikseen ja joskus ne ei lataannu ollenkaan, argh! PY on vallannut mun oman macin niin pitää käyttää tätä äitin PCtä nyt kirjotteluun. Oon myös huomannut, että esim. nyt tällä explorerilla mun postauksia lukiessa kaikki näyttää ihan erilaiselta, kuvien ja tekstien välissä on kauheet välit ja mun Faviconkin näkyy, mutta omalta koneelta katottuna kaikki näyttää ihan hyvältä! Toivottavasti mun lukijoissa on enemmän mäkki-ihmisiä. Tai edes Chrome!
 
Palataan vielä toisen postauksen merkeissä tänään ;-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti