maanantai 10. joulukuuta 2012

She's a murderer

Perjantaina sain juuri viimetipassa ennen tupareita haettua vihdoin sen Jeans.fi -pakettini tosta lähipostista, josta paljastui ylhäällä näkyvät niittineule ja rannekoru. Paketissa oli myös tilaajalahjaksi 5 varvassormusta ja se kultamusta minimekko, mutta niinkuin arvelinkin, se ei mun päällä kauaa viihtynyt viikonloppuna joten siitä ei myöskään kuvia ole. Tosta neuleesta tykkään kuitenkin oikeinoikeinpaljon, jopa niin paljon että se on käynyt jo kertaalleen pesukoneessa, kun rintamuksille on löytänyt tiensä jo muun muassa maitoa.
Tänään illalla töiden jälkeen mun pitäisi vielä raahautua (hyvällä tavalla raahautua!!) Suvin pakeille, että ennen kun tytsy lähtee Bahamalle saisin nää mun kaks haravaa kuntoon. Ripsiä siis tarkoitan. Taas kävi niin että toinen silmä vielä menis parikin viikkoa, mutta toisesta törröttää juurikin ne 3 ja puoli karvaa!
Sirius pupu ♥ ja uusi sohva!

Enää tasan kaksi viikkoa hei jouluun! Kuinka nopeesti tää joulukuu meneekään. Yleensä kun jotain odottaa tosi kovasti niin aika tuntuu kuluvan ainakin 2x hitaammin, mutta jostain syystä joulun odotus kuluu sen 2x nopeammin! Mitä ihanuutta!

Keskiviikkona onkin se myöskin odotettu 12.12.12, jolloin mulla on vapaata töistä ja menen Iriksen kanssa Tampereen Hääyöhön kuvaamaan mitä ihanempia hääpareja. Ainoa asia mikä tuossakin ärsyttää on se, että mun pitää mennä junalla, joka maksaa täältä Lahdesta Tampereelle yli 30 euroa. MITÄ? Piti ihan hieraista pari kertaa silmiä VRn verkkokaupassa, kun oon tottunut matkustamaan puolet halvemmalla joko juniorina tai eläkeläisenä. Oh dear.. onneksi oon sentään ostanut jo kaikki joululahjat.

Hyvää (ja lämmintä!) viikkoa kaikille. ♥ 

2 kommenttia: