maanantai 12. elokuuta 2013

Rainy Day with Happy Thoughts

 Ompa sateinen maanantai.

En olis kyllä viime talvena uskonut sanovani tätä, mutta tulispa jo syksy ja talvi. Hellettä on ollut jo ihan tarpeeksi (kerrankin!) eikä ainakaan mun tarvitse tulevaa talvea marista huonosta menneestä kesästä. Syksyn sateet ja ihanat ulkotakit on jo tosi tervetulleita! Ja pitkät housut. Ja tennarit. Ja huivit.

JA ARVATKAA MITÄ! Mä pääsin opiskelemaan Lahden Kansalaisopistoon, sosiaali -ja kasvatusalaa! Ihan mahtavaa, koulu alkaa viikon päästä maanantaina ja mä_en_malta_odottaa. Oon aina tykännyt koulusta ja kaikesta siitä kirjoittamisesta, jota en ole tehnyt kunnolla sitten amiksen tokan vuoden. Hain koko paikkaan Emmin ehdotuksesta ja alle 24 tunnin päästä kolahti eteisen lattialle hyväksymiskirje. Tästä se lähtee!

Kiitos kaikille ihan huimasti jotka on linkittäneet bloginsa, oon jo lähes kaikki katsonut läpi enemmän tai vähemmän tarkasti. ja tämän viikon aikana koitan niistä lemppareista postausta vääntää! Saattaa kyllä olla että teen niistä enemmän kun yhden postauksen, koska blogeja tuli lähemmäs sata! Be patient!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti