keskiviikko 21. elokuuta 2013

Pink Wednesday


Moikka. Muutama päivä koulua takana, ja onpa hyvä fiilis! Oon joka päivä joko fillaroinut tai kävellyt muutaman kilsan opistolle ja takaisin, mitä varmasti jatkan lumien tuloon asti. Tuntuu kyllä jo reisissä aamuisin noiden ylämäkien polkeminen vaihteettomalla Jopolla..

Jos joku ei lukenut mun aikasempaa postausta missä koulusta mainitsin, niin aloitin siis Lahden Kansanopistossa Sosiaali-ja kasvatusalan opinnot, jossa aion tenttiä sosiaalitieteiden perusopinnot, ruotsin, englannin ja tieteellisen kirjoittamisen yliopistokurssit.

Paita Janina F
Ristikorut Gina Tricot
Kello O.N.E
Rannekoru Chantel
Laukku Seppälä
Tennarit Mekka

 Tänään oli aika pinkki päivä.

Käyttääkö muuten kukaan liikkuessaan Sportstrackeriä? Mä oon nyt käyttänyt kys. ohjelmaa elokuun alusta asti, ja nyt viimeisen reilun viikon aikana ohjelman GPS on näyttänyt ihan mitä reittejä sattuu. Kellään samaa ongelmaa? Mietin ensin, että onko vika mun iluurissa mutta latasin puhelimeen myös Endomondon ja se kyllä näyttää kaikki reitit oikein, eli sateelliitti pelittää normaalisti. Harmittaa kun tykkään STstä kun se on suomeksi ja myös monet tutut sitä käyttää.

Tässä esimerkki mitä tapahtuu kun kävelen kouluun. Kävellen ison laukun kanssa alle vartissa yli 5 kilometriä? Ja tollasta siksakkia? Joillakin lenkeillä ohjelma saattaa näyttää mun seisoessa vielä ala-ovella nopeudeksi yli 70km/h.


Taidan nyt vetäistä yhden päärynäpiltin naamariin ja jatkaa iltapäivää poikien kanssa lenkkeilemällä. Onneksi sentään tuo Endomondo toimii ja näyttää reitit normaalisti, etten lipsu tavoitematkasta. ;-) Adios!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti