tiistai 3. syyskuuta 2013

Miksi naiset aina rakastuu renttuihin?

 Muusikoita, räppäreitä, tatuoituja kaljupäitä.

Korut Chantelle, Guess & O.N.E
Paita H&M
Farkut Tallinna


Tiistai.

Maanantaina oli eka päivä töissä vanhainkodissa. Torstaina toinen ja lauantaina vielä kolmas ja viimeinen tälle perehdytysviikolle. Onpa kivaa. Olo on varma ja aika positiivinen, jospa nyt ei tarvis laskea jokaikistä euroa erikseen. Liian iloinen ei kuitenkaan kannata vielä olla, sen tiedän jo kokemuksesta! Koulussakin on nyt rentoa tää viikko, mennään joka päivä kymmeneen ja päästään jo kahdelta, niin jää aikaakin tehdä jotain kotona.

Avon -tilaukseni (pitkästä aikaa!) tuli myös pari päivää sitten, niin tässä vähän mitä tuli sieltä taas shoppailtua:

Itselleni tilasin pesuaineita, kun Avonilla ne on niin hyviä ja taas loppu. AVON Senses Garden of Eden suihkugeeli, AVON Senses Lagoon Refreshing Body Scrub -vartalonkuorinta, AVON Naturals vartalotuoksu, Light Moisture kurkkukasvorasva, Avon Peitepuikko Light ja Kartsulle kulmakynä sekä mulle vielä uusi Glimmerstick Diamonds kajaali.


Perjantaina olin vaihteeksi kynsihuollossa, mutta tällä kertaa Anniinan kanssa.

 Mun ''yksinkertaiset ranskalaiset''

 Anskun taivaskynnet

Oon tänään herännyt vasta 7:30 normaalin 05:00 tai 06:00 sijaan, ja jo nyt mua väsyttää aivan sairaasti. Taidan painua tuijottamaan Julkkis BBtä, sen jälkeen vielä lenkille ja tutimaan. :-) Nati nati!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti